Ons team

Dit is ons team. Wij zijn allemaal lid van de beroepsvereniging Ergotherapie Nederland en staan ingeschreven in het Kwaliteitsregister Paramedici. Wilt u meer over een van ons weten? Klik dan op de foto.

Susanne Maas

“Mijn naam is Susanne Maas. Ik heb in december 2000 mijn diploma Ergotherapie behaald aan Hogeschool Zuyd. In juli 2004 ben ik gestart met deze praktijk. Sinds januari 2013 is Iris mede-eigenaar. Wij vullen elkaar goed aan.

Een secretaresse en praktijkassistente bieden ons ondersteuning bij de verschillende administratieve  en organisatorische werkzaamheden.

Het werken in mijn eigen praktijk heb ik ruim twaalf jaar gecombineerd met het werken als ergotherapeut in een verpleeghuis met diverse doelgroepen, zowel in het verpleeghuis als in de eerste lijn.

Ik heb er lang over na moeten denken wat ik wilde gaan doen, maar dit is écht mijn vak.”

Voor vragen kunt u Susanne bereiken via:

Iris Kunnen-van Bussel

“Ik ben Iris Kunnen-van Bussel en werk vanaf 2010 met veel plezier in deze praktijk. Vanaf 1 januari 2013 als mede-eigenaar.

In 2001 heb ik de opleiding Ergotherapie aan Hogeschool Zuyd afgerond en in 2003 heb ik mijn diploma Zorgwetenschappen aan de Universiteit Maastricht behaald.

Ik heb als ergotherapeut in een verpleeghuis en via een detacheringsconstructie bij verschillende CIZ-kantoren en gemeenten gewerkt. Ik heb mij beziggehouden met indicatiestelling, advisering en training op het gebied van de AWBZ en de Wmo. Van 2007 tot 2011 heb ik gewerkt bij de gemeente Roosendaal. Eerst als klantmanager Wmo, later als verantwoordelijke voor het uitvoeringsbeleid ten aanzien van de Wmo en Volksgezondheid.

Ik help cliënten graag als ze belangrijke activiteiten niet meer goed kunnen uitvoeren. Mijn doel is de kwaliteit van leven van mijn cliënten te verbeteren.”

Voor vragen kunt u Iris bereiken via:

Patricia Bruijnaers-Doensen

“Ik ben Patricia Bruijnaers-Doensen. In januari 2011 ben ik afgestudeerd als ergotherapeut aan Hogeschool Zuyd. Vanaf dat moment werk ik als ergotherapeut in een zorginstelling in Noord- en Midden-Limburg; voornamelijk in de ouderenzorg. Daarnaast werk ik in deze ergotherapiepraktijk.

Ik zie het als een uitdaging om samen met de cliënt en zijn omgeving aan de slag te gaan om oplossingen te vinden voor problemen die ze ervaren in het dagelijks leven.”

Voor vragen kunt u Patricia bereiken via:

Sandra Baens

“Mijn naam is Sandra Baens. Ik ben in 2019 afgestudeerd als ergotherapeut aan Zuyd Hogeschool.

Na mijn studie ben ik aan de slag gegaan als casemanager persoonsgebonden budget (PGB) om de adviserende kant van het beroep te ontdekken door PGB-aanvragen te beoordelen en advies te geven over zorgbehoevende situaties. Vervolgens heb ik de kans gekregen om voor deze praktijk aan de slag te gaan. Ik werk hier met veel plezier.

Ik vind het leuk om met verschillende cliënten aan de slag te gaan en iets voor hen te betekenen, waardoor ze op een makkelijkere en veiligere manier kunnen functioneren en vooruitgang boeken.”

Voor vragen kunt u Sandra bereiken via:

Veronique Schiffelers-Bollen

“Ik ben Veronique Schiffelers-Bollen. In januari 2002 ben ik afgestudeerd aan de opleiding Ergotherapie van Hogeschool Zuyd. Hierna ben ik in een Duitse ergotherapiepraktijk gaan werken, waar ik zowel volwassenen als kinderen behandelde.

Ik werk als ZZP’er voor deze praktijk en behandel voornamelijk kinderen en adviseer ouders/verzorgers, begeleiders en leerkrachten. Daarnaast werk ik vanuit mijn eigen ergotherapiepraktijk in de gemeente Leudal.”

Voor vragen kunt u Veronique bereiken via:

Marie-Jeanne van Baal

“Mijn naam is Marie-Jeanne van Baal. Ik ben in 1999 afgestudeerd als doktersassistente. Vanaf september 2007 werk ik als secretaresse in deze ergotherapiepraktijk en daarnaast ben ik al heel wat jaren werkzaam als polikliniekassistent in een ziekenhuis in de regio. Wellicht krijgt u mij een keer aan de telefoon of zien we elkaar als ik een hulpmiddel bij u op kom halen.”

Liv Simons

“Ik ben Liv Simons. Sinds kort werk ik bij de praktijk. Ik zorg ervoor dat alle ergotherapeuten hun werk kunnen doen. Moeten er formulieren en documenten gekopieerd worden, dan pak ik dat op. Ik vul alles aan en hou in de gaten dat er genoeg voorraad is van bijvoorbeeld kopieerpapier, koffie en andere zaken. Ook zorg ik dat de praktijk netjes en schoon blijft.”

Heeft u vragen of wilt u een afspraak?

Scroll naar boven

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Meer informatie